Wat ga je doen?:

Je bent aanspreekpunt op de werkvloer over de personeel. Je voert gesprekken met verschillende doeleinden. Je woont vergaderingen bij met verschillende afdelingen, directie en bestuur.

Je bent bezig met werving en selectie: sollicitatieprocedure leiden (inloop, telefonie, e-mail & werkplein) en aanscherpen, niet-werkenden personeelsbestand bijhouden, arbeidsovereenkomsten aanmaken, voortzetten, uitbreiden en/of beëindigen.

Indien nodig ben je ook bezig met stagiaires; overeenkomsten en dossiers.

Je houdt de actualiteit betreft Arbowet, CAO en banenmarkt bij.

Ziekmeldingen aannemen, verwerken en begeleiden. Eventuele nodige instantie inschakelen.

Functieprofielen maken. Procedures van de uitvoering binnen HVP Zorg BV schrijven en/of aanpassen/verbeteren. Officiële brieven/mededelingen/waarschuwingen schrijven en uitzetten. Werken aan beleidstukken en processen.

Functie-eisen: 

  • Je beschikt over een HBO werk- en denk niveau
  • Je bent minimaal 24 uur beschikbaar
  • Je hebt relevante werkervaring (minimaal 1 jaar)
  • Je bent op de hoogte van ontwikkelingen op het vakgebied en van de regelgeving
  • Jij hebt ervaring in verzuimbegeleiding (w.o. Wet Verbetering Poortwachter).
  • Je bent zelfstandig, sociaal vaardig, oplettend, nauwkeurig
  • Je bent communicatief sterk
  • Je bent in staat om beslissingen te nemen
  • Je kan prioriteiten stellen
  • Je kan plannen en organiseren
  • Je kan conflicten hanteren

Wij bieden: 

  • Start met een jaarcontract
  • Salaris conform cao VVT, afhankelijk van opleiding leeftijd en ervaring
  • Wij bieden een prettige werkomgeving met gemotiveerde collega’s en goede opleidingsmogelijkheden.

Aan de slag?
Wacht dan niet langer met reageren en solliciteer direct via hrm@hvpzorg.nl